SlotsGem CasinoZarejestruj sięZaloguj się

Regulamin

1. Ogólne terminy i definicje

Ogólne definicje

www.slotsgem.com to "strona internetowa".

Obowiązkiem gracza jest zapoznanie się z aktualnymi przepisami i zasadami dotyczącymi hazardu online w określonej lokalizacji.

Angielska wersja regulaminu ma zawsze pierwszeństwo przed wszelkimi innymi dostępnymi wersjami językowymi.

Strona zarzucająca naruszenie swoich praw może złożyć pozew przeciwko stronie przyjmującej, jeśli nie uwzględni ona skargi w wyznaczonym terminie. Sąd w kraju, w którym spółka ma zarejestrowaną siedzibę, będzie odpowiednim forum dla tego działania.

Modyfikacje warunków

Obowiązuje od: 1 grudnia 2021 r.

Ostatnia aktualizacja: 8 maja 2024 r.

Dostępność strony internetowej nie oznacza, że zawiera ona jakiekolwiek rekomendacje, zachęty lub zaproszenia do angażowania się w gry hazardowe lub jakiekolwiek inne usługi w jakimkolwiek kraju, w którym jest to zabronione.

Ponadto użytkownik zaświadcza i potwierdza, że przed zarejestrowaniem się na naszej stronie internetowej uzyskał poradę prawną.

W razie potrzeby firma może zmienić aktualne warunki. W przypadku większych zmian, firma postara się poinformować o tym graczy. Prosimy jednak o częste sprawdzanie strony z regulaminem, ponieważ mogą się tam pojawiać zmiany.

2. Kto może grać

Z witryny mogą korzystać wyłącznie gracze z krajów i obszarów, w których uprawianie hazardu online jest legalne.

Twój kraj nie jest obecnie dostępny do rejestracji, jeśli nie jest wskazany w formularzu rejestracyjnym. Całkowicie zabronione jest wybieranie innego kraju w celu obejścia tego ograniczenia. W rezultacie wygrane mogą zostać zajęte, a konto może zostać zamknięte na stałe.

Użytkownik gwarantuje nam, że hazard nie jest zabroniony na obszarze, na którym mieszka, i ponosi całkowitą odpowiedzialność za podjęcie decyzji, czy dostęp do witryny i/lub korzystanie z niej jest zgodne z odpowiednimi przepisami obowiązującymi w jego kraju.

W związku z tym firma nie przyjmuje na siebie żadnych zobowiązań i nie zwróci żadnych depozytów, wygranych ani strat wynikających z naruszenia przez gracza jakichkolwiek odpowiednich przepisów. Obowiązkiem gracza jest zawsze przestrzeganie wszelkich miejskich, stanowych lub federalnych przepisów dotyczących hazardu online.

Wszelkie roszczenia wobec firmy z któregokolwiek z wyżej wymienionych powodów zostaną uznane za nieważne i nie będą uznawane.

Gra na prawdziwe pieniądze w grach Slotsgem jest zabroniona dla graczy z następujących krajów: Albania, Angola, Barbados, Białoruś, Belgia, Burkina Faso, Kajmany, Republika Środkowoafrykańska, Kongo, Wybrzeże Kości Słoniowej, Curacao, Cypr, Holenderskie Indie Zachodnie, Erytrea, Estonia, Etiopia, Gujana Francuska, Polinezja Francuska, Gibraltar, Gwadelupa, Haiti, Iran, Irak, Islamska Republika Iranu, Izrael, Jamajka, Jersey, Łotwa, Liban, Liberia, Libia, Litwa, Mali, Malta, Martynika, Mauritius, Majotta, Montserrat, Myanmar, Holandia, Nowa Kaledonia, Rwanda, Sierra Leone, Somalia, Sudan Południowy, St. Martin, Sudan, Syryjska Republika Arabska, Turcja, Uganda, Ukraina, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Wielka Brytania, Stany Zjednoczone Ameryki, Wallis i Futuna, Jemen, Zimbabwe, Luksemburg, Liechtenstein, Islandia, Kuba i Rosja. Jeśli gracz naruszy zasady dotyczące krajów objętych ograniczeniami, kasyno nie może zagwarantować, że wypłaty lub zwroty zostaną pomyślnie przetworzone.

Należy pamiętać, że kanadyjscy gracze nie mogą grać w gry NYX (NextGen).

Tylko osoby pełnoletnie (minimalny wiek to 18 lat) i osoby, które osiągnęły ustawowy limit wieku określony przez ich kraj ojczysty, mogą grać w gry online na tej stronie. Jeśli chodzi o ograniczenia wiekowe dotyczące gier hazardowych online, obowiązkiem gracza jest zapoznanie się z aktualnymi przepisami i regulacjami obowiązującymi w danym kraju.

Firma zachowuje prawo do zażądania od graczy dowodu wieku, ograniczenia ich dostępu do strony internetowej lub zawieszenia ich kont, jeśli nie zastosują się do tego.

Polityka prywatności NetEnt ma zastosowanie, gdy grasz w ich automaty kasynowe. Politykę prywatności NetEnt można znaleźć tutaj.

3. Akceptowane waluty

Strona akceptuje USD i EUR jako metody płatności.

4. Opłaty i podatki

Należy pamiętać, że gracz ponosi wyłączną odpowiedzialność za uiszczenie wszystkich opłat i podatków zgodnie z zasadami i przepisami swojego dostawcy płatności oraz przepisami kraju pochodzenia gracza. Kasyno nie otrzymuje prowizji od żadnej z transakcji.

Przed wypłatą wszystkie depozyty muszą zostać obrócone trzykrotnie.

5. Zasady gry

Gracz potwierdza, że zna i rozumie zasady rządzące grami oferowanymi przez witrynę. Obowiązkiem użytkownika jest zapoznanie się z % wypłat w każdej grze.

6. Dostępność gier

Należy pamiętać, że niektóre gry mogą być niedostępne w określonych krajach ze względu na przepisy dostawców gier, które mogą ulec zmianie w dowolnym momencie.

Chociaż korzystanie z VPN nie jest zabronione, może powodować problemy z łącznością lub nieprawidłowe działanie gry.

  • Oprócz wcześniej wymienionych, następujące kraje nie mają dostępu do automatu wideo Street Fighter:

Argentyna, Aruba, Barbados, Bahamy, Belize, Bermudy, Boliwia, Bonaire, Brazylia, Brytyjskie Wyspy Dziewicze, Kanada, Kajmany, Chiny, Chile, Clipperton Island, Kolumbia, Kostaryka, Kuba, Curacao, Dominika, Dominikana, Salwador, Grenlandia, Grenada, Gwadelupa, Gwatemala, Gujana, Haiti, Honduras, Jamajka, Japonia, Martynika, Meksyk, Montserrat, wyspa Navassa, Paragwaj, Peru, Portoryko, Saba, Saint Barthelemy, Saint Eustatius, Saint Kitts i Nevis, Saint Lucia, Saint Maarten, Saint Martin, Saint Pierre i Miquelon, Saint Vincent i Grenadyny, Korea Południowa, Surinam, Wyspy Turks i Caicos, Wyspy Dziewicze Stanów Zjednoczonych, Urugwaj i Wenezuela.

  • Następujące kraje nie udostępniają automatu wideo Fashion TV: Arabia Saudyjska, Turcja, Kuba i Jordania.

  • Następujące regiony nie oferują automatu wideo Planet of the Apes: Rosja, Tajlandia, Turcja, Ukraina, Malezja, Katar, Chiny, Indie i Azerbejdżan.

  • Następujące jurysdykcje nie mają dostępu do Vikings Video Slot: Papua Nowa Gwinea, Katar, Rosja, Korea Południowa, Tajlandia, Turcja, Ukraina, Kambodża, Kanada, Chiny, Francja, Indie, Indonezja, Laos, Malezja, Myanmar i Stany Zjednoczone Ameryki.

  • Następujące regiony nie zapewniają Narcos Video Slot: Korea Południowa i Indonezja.

  • Ponadto następujące obszary są jedynymi, w których Universal Monsters - Dracula, Creature from the Black Lagoon, Phantom's Curse i The Invisible Man - są dostępne:

  • Gruzja, Islandia, Liechtenstein, Mołdawia, Monako, Czarnogóra, Norwegia, Rosja, San Marino, Serbia, Ukraina, Macedonia Północna, Turcja, Austria, Cypr, Finlandia, Niemcy, Grecja, Węgry, Irlandia, Luksemburg, Malta, Holandia, Polska, Słowacja, Słowenia, Andora, Armenia, Azerbejdżan, Białoruś, Bośnia i Hercegowina oraz Gruzja.

  • Australia, Azerbejdżan, Chiny, Dania, Indie, Izrael, Włochy, Japonia, Malezja, Katar, Rosja, Hiszpania, Tajlandia, Tunezja, Turcja, Zjednoczone Emiraty Arabskie i Ukraina należą do krajów, w których gracze nie mogą wygrać żadnych jackpotów w grach z jackpotem NetEnt, w tym między innymi Arabian Nights. Chociaż kasyno podejmie uzasadnione środki ostrożności, aby wykluczyć graczy z niektórych krajów z udziału w grach, każdy jackpot wygrany przez gracza z jednego z wymienionych krajów zostanie anulowany. 

  • Gry NYX są niedostępne dla graczy z Kanady.

7. Wyłączenie odpowiedzialności

Uczestnik jest świadomy, że korzystanie z witryny w celu uprawiania hazardu może skutkować stratami finansowymi. Firma nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek potencjalne szkody finansowe wynikające z korzystania z witryny.

Firma podejmuje zdecydowane środki ostrożności, aby zapobiec niezgodnemu z prawem wykorzystaniu prywatnych informacji gracza i udostępnia je tylko tym, którzy korzystają z witryny w celu świadczenia usług związanych z grami.

Pomimo tego, Spółka nie ma kontroli nad tym, w jaki sposób inne strony - takie jak podmioty stowarzyszone lub zewnętrzni dostawcy oprogramowania - przetwarzają informacje w przyszłości. Postępowanie takich stron z prywatnymi informacjami graczy podlega ich warunkom, jeśli takie istnieją.

Spółka nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek wady sprzętu lub oprogramowania, nieregularne lub utracone połączenia internetowe lub inne kwestie techniczne, które mogą ograniczyć dostęp gracza do strony internetowej lub uniemożliwić mu ciągłą grę.

Spółka zastrzega sobie prawo, w mało prawdopodobnym przypadku, gdy zakład zostanie potwierdzony lub płatność zostanie dokonana przez nas nieprawidłowo, do anulowania wszystkich zakładów, które zostały zaakceptowane z takim błędem lub do skorygowania błędu poprzez ponowne rozliczenie wszystkich zakładów na prawidłowych warunkach, które powinny być dostępne w momencie postawienia zakładu, gdyby błąd nie wystąpił.

W przypadku, gdy kasyno nieumyślnie uzna konto gracza bonusem lub wygraną, które nie należą do gracza - czy to w wyniku awarii technicznej, błędu w tabelach wypłat, błędu ludzkiego lub czegoś zupełnie innego - kwota bonusu i / lub wygrane pozostaną własnością kasyna i zostaną odjęte z konta gracza.

Bez wpływu na jakiekolwiek inne środki prawne lub działania, które możesz mieć, kwota, którą zapłaciłeś przez pomyłkę, zostanie uznana za dług wobec nas, jeśli wypłaciłeś pieniądze, które nie należały do Ciebie, zanim zdaliśmy sobie sprawę z pomyłki. Użytkownik musi niezwłocznie poinformować nas o błędnym zaksięgowaniu środków.

Kasyno, jego partnerzy, pracownicy, dyrektorzy i usługodawcy:

  • nie gwarantują, że strona internetowa lub oprogramowanie są odpowiednie do ich zamierzonego zastosowania;

  • nie gwarantuje, że strona internetowa i oprogramowanie są wolne od błędów;

  • nie gwarantuje, że gry i/lub strona internetowa będą dostępne w sposób ciągły;

  • nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek straty, wydatki lub szkody wynikające z korzystania ze strony internetowej lub udziału w grach, niezależnie od tego, czy są one bezpośrednie, pośrednie, szczególne, wtórne, przypadkowe lub inne.

W związku z korzystaniem z Witryny lub uczestnictwem w Grach, użytkownik zobowiązuje się zwolnić z odpowiedzialności Kasyno, jego dyrektorów, pracowników, partnerów i usługodawców za wszelkie koszty, wydatki, straty, szkody, roszczenia i zobowiązania wszelkiego rodzaju.

Użytkownik rozumie, że jeśli złamał Regulamin Kasyna w sposób, który prowadzi do zawieszenia lub trwałego zakazu korzystania z Witryny, Kasyno będzie miało ostatnie słowo.

Kasyno nie powinno być traktowane jako instytucja finansowa, ponieważ nią nie jest. Odsetki nigdy nie zostaną naliczone na Twoim koncie i nigdy nie będą dostępne żadne usługi konwersji lub wymiany (w tym wymiana fiat-krypto).

Użytkownik nie może użyć karty kredytowej do sfinalizowania tego zakupu, jeśli hazard internetowy jest zabroniony w jurysdykcji, w której się znajduje.

Obowiązkiem posiadacza karty jest zapoznanie się z przepisami dotyczącymi hazardu internetowego obowiązującymi w jego kraju.

Zabronione jest angażowanie się dzieci w jakiekolwiek działania przedstawione na tej stronie.

8. Dostęp do konta

Każdy uczestnik może utworzyć tylko jedno osobiste konto użytkownika. Gracz, który utworzy więcej niż jedno konto użytkownika, może zostać usunięty, a wszelkie nagrody zawieszone. Należy pamiętać, że w przypadku znalezienia duplikatu konta kasyno ma prawo odmówić zwrotu depozytu.

Graczowi zabrania się udzielania jakimkolwiek innym osobom, w tym między innymi dzieciom, dostępu do jego konta użytkownika lub pozwolenia na korzystanie ze strony internetowej. Witryna jest dozwolona wyłącznie do użytku osobistego; nie można z niej czerpać żadnych zysków komercyjnych.

Pole "Pseudonim" w profilu gracza nie może zawierać żadnych treści komercyjnych lub promocyjnych, ani obraźliwego lub obscenicznego języka. Pracownicy pomocy technicznej lub inni pracownicy firmy mogą zastąpić zawartość pola "Pseudonim" neutralną nazwą w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek naruszeń. Uporczywe naruszanie zasad może skutkować zablokowaniem konta gracza i zajęciem wszystkich pieniędzy.

Zastrzegamy sobie prawo do odzyskania wszelkich zwrotów, wygranych lub bonusów, które gracz zarobił lub zgromadził, gdy zduplikowane konto było aktywne. Gracze zgadzają się również na zwrócenie nam na żądanie wszelkich pieniędzy pobranych z Duplikatu konta.

Właściciel konta potwierdza, że jest jedynym użytkownikiem konta. Właściciel konta ponosi wyłączną odpowiedzialność za dostęp do konta, jeśli jest ono zarządzane przez osobę trzecią.

9. Zasady przeciwdziałania oszustwom

Firma ma silną politykę przeciwko oszustwom. Jeśli uważa się, że gracz zaangażował się w którekolwiek z następujących nieuczciwych działań, między innymi:

  • angażowanie się w jakąkolwiek współpracę z innymi uczestnikami;

  • tworzenie taktyk w celu uzyskania nieuczciwych zysków;

  • nieuczciwe działania przeciwko podmiotom przetwarzającym płatności lub innym kasynom online;

  • procesy obciążania zwrotnego kart kredytowych lub odrzucania niektórych płatności;

  • ogłoszenie bankructwa we własnym kraju;

  • podanie fałszywych danych osobowych podczas rejestracji;

  • Gracz obstawia równe kwoty zarówno na czarne/czerwone, jak i parzyste/parzyste, pokrywając 25 lub więcej z 37 numerów na stole w tej grze w ruletkę o niskim ryzyku. (Tylko 36 z 37 potencjalnych numerów jest objętych zakładami na czarne lub czerwone);

  • Zakłady na przeciwstawne wyniki w tej samej grze kasynowej, grze na żywo lub grze stołowej są znane jako zakłady przeciwstawne.

  • różne formy nieuczciwości.

Firma ma prawo zatrzymać wszystkie płatności gracza i anulować konto użytkownika. Firma ma pełną kontrolę nad tym wyborem, a gracz nie zostanie o tym powiadomiony ani nie otrzyma wyjaśnienia. Ponadto firma ma prawo zgłosić taką oszukańczą działalność gracza odpowiednim władzom.

Zarząd kasyna zachowuje prawo do kontaktowania się ze swoimi klientami, jeśli uważa, że jest to niezbędny element weryfikacji. Dopóki nie dojdzie do rozmowy z menedżerem, konto nie zostanie potwierdzone, a wygrane nie zostaną sfinalizowane (połączenie jest realizowane za pośrednictwem numeru telefonu podanego dla konta gracza). Kasyno zachowuje prawo do zamknięcia konta i odebrania wygranych, jeśli numer telefonu jest nieobecny lub nieprawidłowy, co budzi podejrzenia o oszustwo. Konto gracza zostanie trwale anulowane, a jego zarobki przejęte, jeśli nie uda mu się tego zrobić w ciągu dwóch tygodni. Takie środki mogą zmniejszyć nieuczciwą działalność i zapobiec złym praktykom w przyszłości.

Kasyno zachowuje prawo do zamknięcia kont i wstrzymania zysków, jeśli gracz używa tego samego identyfikatora, zduplikowanych kont z bonusami lub wielu kont z tej samej przeglądarki lub strategii gry. Aby zapobiec złym zachowaniom w przyszłości, zarząd kasyna ma prawo do zamknięcia konta i wstrzymania zysków, jeśli klient korzysta ze spinów bonusowych przy rejestracji, gdy jego kraj jest inny niż adres IP. Slotsgem ma prawo do anulowania bonusu i wszelkich wygranych, jeśli uważa się, że klient lub grupa klientów nadużywa promocji.

Kiedy promocja jest nadużywana, oznacza to:

  • stawianie najwyższych możliwych zakładów w grach o dużej zmienności w celu poprawy równowagi;

  • obniżenie stawek po znaczącej wygranej i przejście do gry o mniejszej nieprzewidywalności;

  • wpłacanie pieniędzy wyłącznie przy użyciu ofert motywacyjnych, a nie darmowej gotówki;

  • Ponad 40% to współczynnik bonusu klienta (bonusy: zakład);

  • opóźnianie funkcji bonusowych i darmowych spinów w dowolnej grze na późniejszy czas, gdy nie ma ograniczeń dotyczących zakładów;

  • stawianie dużych zakładów na stole i powracanie do gry po zakończeniu obstawiania bonusów, np. w blackjacku;

  • wykorzystywanie bonusowych pieniędzy do grania w gry w celu zgromadzenia wartości w grze, przegrania bonusowych pieniędzy, a następnie wypłacenia ich wartości przy użyciu prawdziwych pieniędzy;

  • stosowanie taktyk wykorzystujących wszelkie wady lub usterki oprogramowania.

Gra z przewagą nie jest w ogóle tolerowana przez kasyno. Gracze, którzy próbują skorzystać z ofert powitalnych kasyna lub innych promocji, przyjmują do wiadomości, że firma ma prawo anulować bonusy i wszelkie powiązane z nimi wygrane z następujących powodów:

  • korzystanie z kart, które zostały skradzione;

  • obciążenia zwrotne

  • zakładanie kilku kont w celu skorzystania z promocji kasynowych;

  • dostarczanie niedokładnych informacji rejestracyjnych;

  • wszelkie inne działania, które mogą zaszkodzić kasynu.

Według własnego uznania i bez konieczności podawania uzasadnienia lub wcześniejszego powiadomienia, kasyno zachowuje prawo do zamknięcia konta gracza i zwrotu pieniędzy z salda konta, pomniejszonych o wszelkie obowiązujące opłaty za wypłatę. W przypadku podejrzenia lub dowodu manipulacji systemem gier, kasyno ma prawo zatrzymać pieniądze. Każdy użytkownik lub inna osoba, która próbowała manipulować systemem kasyna lub już to zrobiła, będzie podlegać sankcjom karnym. Wszelkie gry lub wydarzenia dostępne na stronie internetowej mogą zostać przerwane lub zmienione według uznania kasyna.

Kierownictwo kasyna może poprosić o dokumentację (dowód tożsamości, rachunki za media, systemy płatności itp.) w alfabecie łacińskim lub cyrylicy w celu potwierdzenia konta gracza. Dokumenty muszą być przedstawione w formie zdjęć. O ile nie określono inaczej, nie akceptujemy zeskanowanych dokumentów ani plików PDF. Kasyno zachowuje prawo do zażądania weryfikacji wideo, w której gracz przedstawia swoje dokumenty, jeśli nie jest w stanie tego zrobić w żadnym z wyżej wymienionych scenariuszy. Dokumenty zostaną rozpatrzone w ciągu 48 godzin. Jeśli chcesz, aby Twoja prośba została rozpatrzona szybciej, możesz skontaktować się z pomocą techniczną.

Użytkownik zobowiązuje się nie wykorzystywać żadnych potencjalnych wad lub niedociągnięć programu, o których zostanie poinformowany. Ponadto użytkownik zobowiązuje się do niezwłocznego zgłaszania kasynu wszelkich błędów lub niekompletności. Kasyno jest uprawnione do pełnego zwrotu wszystkich kosztów związanych z błędem lub niekompletnością, w tym kosztów poniesionych w związku z konkretnym błędem lub niekompletnością i nieudanym powiadomieniem, jeśli użytkownik nie wypełni tych obowiązków.

Należy pamiętać, że kasyno ma prawo naliczyć opłaty za przetwarzanie transakcji zarówno w przypadku wpłat, jak i wypłat, jeśli użytkownik zażądał wypłaty, ale łączna kwota zakładów postawionych od czasu poprzedniej wpłaty jest mniejsza niż trzy (3) razy wartość tej wpłaty. Tylko kasyno ma prawo dokonać takiego wyboru.

10. Wpłaty

W Slotsgem dostępnych jest wiele opcji płatności. Obejmują one kilka portfeli online oraz karty kredytowe i debetowe VISA i MasterCard. Aby uzyskać informacje na temat najlepszych opcji płatności dla kraju zamieszkania, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta pod adresem support@Slotsgem.com.

Należy pamiętać, że wymagany jest minimalny depozyt w wysokości 10 EUR/USD (lub jego równowartość w innej walucie). Wybrany typ płatności określi maksymalną kwotę depozytu.

Płatności stron trzecich nie są akceptowane przez Slotsgem. Do dokonywania wpłat można używać wyłącznie kont bankowych, kart bankowych VISA/MasterCard, systemów płatności Skrill/NETELLER lub innych metod płatności zarejestrowanych na własne nazwisko.

Twoje zarobki zostaną zajęte, a kasyno weźmie pod uwagę możliwość zwrotu depozytu dokonanego za pomocą metody płatności innej firmy, jeśli podczas kontroli bezpieczeństwa okaże się, że złamałeś tę zasadę. Pamiętaj jednak, że kasyno nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek potrącenia lub straty wynikające z depozytów dokonanych za pośrednictwem zewnętrznych metod płatności.

Należy pamiętać, że depozyty dokonane za pośrednictwem systemu płatności CoinsPaid i kuponów (takich jak Flexepin i Kinguin) nie mogą podlegać ograniczeniom depozytowym ze względu na charakter tych metod płatności. Jeśli chcesz ograniczyć swoją grę w kasynie, skorzystaj z innej dostępnej opcji.

11. Weryfikacja i KYC

Podaj swoje protokoły KYC:

1. Każdy gracz musi mieć ukończone osiemnaście lat.

2. Poniższa lista dokumentów jest niezbędna, aby uczestnicy mogli pomyślnie ukończyć proces weryfikacji:

  • zdjęcie dowodu tożsamości;

  • zrzut ekranu lub obraz systemu płatności;

  • Zrzut ekranu lub obraz dokumentu potwierdzającego aktualny adres zamieszkania (nie starszy niż trzy miesiące).

3. Możemy potrzebować dodatkowej dokumentacji, takiej jak dowód środków, aby upewnić się, że gracze używają własnej gotówki podczas obstawiania na naszej stronie.

4. Gdy gracz wpłaci lub wypłaci określoną kwotę lub gdy podejrzewamy nieuczciwe zachowanie, możemy wymagać dokumentacji wspomnianej powyżej.

5. W celu wykrycia potencjalnych naruszeń sprawdzamy również zakłady graczy. Sprawdzamy takie zakłady z dostawcą, jeśli mamy jakiekolwiek wątpliwości co do legalności wygranego kredytu.

6. w celu powstrzymania potencjalnego oszukańczego lub nieuczciwego wykorzystania procedury weryfikacji tożsamości.

7. Szukamy wszelkich oznak zmian w dokumentach, a w razie potrzeby prosimy o selfie z dowodem tożsamości, aby potwierdzić, że dokument pochodzi od osoby, która zarejestrowała się na stronie internetowej. Jeśli mamy poważne wątpliwości co do ważności dokumentu, wysyłamy wiadomość e-mail do działu ds. zwalczania nadużyć finansowych.

8. Gracz musi przesłać dokumenty do obszaru "Weryfikacja dokumentów" na swoim koncie.

9. Kryteria weryfikacji dokumentów:

zdjęcie dokumentu identyfikacyjnego: dokument jest legalny i zawiera zdjęcie, a wszystkie informacje (imię i nazwisko, data urodzenia i obywatelstwo) dokładnie odpowiadają informacjom zawartym w danych gracza;

Ogólnie rzecz biorąc, do identyfikacji można użyć prawa jazdy, paszportu lub dowodu osobistego;

Dane na zdjęciu lub migawce w systemie płatności dokładnie odpowiadają danym w zadłużeniu w systemie płatności. Niedopuszczalne jest użycie zeskanowanych kopii jako dowodu.

10. Inne dokumenty:

  • selfie z dowodem tożsamości;

  • dowód zamożności;

  • dowód posiadania pieniędzy.

11. Zrzut ekranu lub zdjęcie dokumentu weryfikującego aktualny adres zamieszkania: informacje (imię i nazwisko, adres zamieszkania i data wystawienia dokumentu) są zgodne z danymi gracza. W przypadku graczy z CIS do weryfikacji miejsca zamieszkania można użyć rachunku za media, wyciągu bankowego, płatności za usługi komórkowe lub zdjęcia paszportowego rejestracji. Dokument nie może być starszy niż trzy miesiące lub dziewięćdziesiąt dni.

12. Selfie z dokumentem tożsamości: szczegółowe sprawdzenie pod kątem Photoshopa lub manipulacji, a najlepiej widoczne ręce gracza. Opcjonalnie można poprosić o selfie z dokumentem tożsamości i kartką papieru z wydrukowaną nazwą kasyna i aktualną datą. W tym przypadku napis na kwadratowej kartce papieru jest lepszy niż zwykły.

  • Dowód bogactwa: zapis potwierdzający dobrobyt gracza;

  • Dowód środków: zapis potwierdzający dotarcie pieniędzy do systemu płatności.

13. Konto gracza zostanie trwale usunięte, a jego zarobki przejęte, jeśli nie zakończy on niezbędnego procesu weryfikacji w ciągu dwóch tygodni.

12. WYPŁATY

Minimalna kwota wypłaty wynosi 10 EUR/USD. Wybrany rodzaj płatności określi maksymalną kwotę wypłaty. Pieniądze zostaną wypłacone w ratach, jeśli żądana kwota wypłaty przekracza maksymalną kwotę dozwoloną przez dany system płatności. Chociaż wypłaty będą realizowane tak szybko, jak to możliwe, należy pamiętać, że w zależności od metody płatności, realizacja żądania może potrwać do trzech dni po zakończeniu procedury weryfikacji.

Zachowujemy prawo do zwrotu kwoty wypłaty na kartę kredytową lub debetową, jeśli dokonałeś wpłaty za pomocą jednej z tych metod, a kwota, którą wypłaciłeś, była równa lub niższa od kwoty, którą zdeponowałeś. Jeśli kwota jest wyższa niż wpłacona, różnica zostanie rozliczona przy użyciu jednej z innych dostępnych opcji płatności.

W tym okresie kasyno zweryfikuje tożsamość gracza i zatrzyma wszelkie wygrane lub wypłaty. Gracz zostanie powiadomiony e-mailem, jeśli poda fałszywe dane osobowe, co może skutkować odmową wypłaty i zamknięciem konta gracza. Procedura weryfikacji może potrwać do pięciu dni roboczych.

Slotsgem zazwyczaj zwraca koszty usług nałożone przez systemy płatności na wpłaty lub wypłaty, chociaż w niektórych przypadkach i w odniesieniu do określonych klientów Slotsgem może tego nie robić.

  • Następujące kraje nie kwalifikują się do Visa:

Japonia, Korea, Malezja, Singapur, Hongkong, Indie, Indonezja, Australia i Stany Zjednoczone.

  • Następujące kraje są obsługiwane przez Mastercard:

Niemcy, Gibraltar, Grecja, Węgry, Islandia, Irlandia, Włochy, Luksemburg, Malta, Monako, Holandia, Norwegia, San Marino, Słowacja, Słowenia, Hiszpania, Szwecja, Szwajcaria, Turcja, Austria, Belgia, Cypr, Czechy, Dania, Estonia, Francja, Niemcy, Gibraltar i Andora.

Ponieważ banki wydające karty kredytowe mają prawo odmówić lub odrzucić takie transakcje według własnego uznania, firma nie może zagwarantować prawidłowego przetwarzania płatności kartą kredytową w każdej sytuacji, nawet w zatwierdzonych krajach.

Należy pamiętać, że strona internetowa używa euro jako wewnętrznej waluty funkcjonowania. Ze względu na przeliczenia walut dokonywane przez bank użytkownika i/lub system przetwarzania płatności firmy, w przypadku dokonywania transakcji w innych walutach, kwota pobrana z karty kredytowej użytkownika może być nieco wyższa niż kwota wykazana w momencie dokonywania transakcji.

Użytkownik przyjmuje do wiadomości, że w rzadkich przypadkach banki pośredniczące mogą nałożyć dodatkowe opłaty za wypłaty dokonywane za pośrednictwem przelewów bankowych. Opłaty te są ograniczone do równowartości 16 EUR i pozostają poza kontrolą The Casino.

Przed przetworzeniem płatności firma ma prawo zweryfikować tożsamość gracza. W razie potrzeby może również wstrzymać lub anulować wszelkie zaległe wypłaty. Witryna może czasami poprosić o rozmowę telefoniczną, selfie z dowodem tożsamości lub selfie z dowodem tożsamości i charakterystycznym symbolem. Jeśli weryfikacja nie powiedzie się, konto zostanie anulowane, a wszystkie zyski zostaną przejęte.

Jeśli gracz poda nieprawidłowe dane osobowe, wniosek o wypłatę może zostać odrzucony, a konto użytkownika może zostać zamknięte. Gracz zostanie o tym poinformowany za pośrednictwem poczty elektronicznej. Firma może czasami zażądać dowodu za pośrednictwem rozmowy wideo na żywo (Skype). Minimalna kwota wypłaty zatwierdzona przelewem bankowym wynosi 500 EUR/USD ze względu na ograniczenia procesora płatności.

O ile nie zaznaczono inaczej w Warunkach promocji, gdzie gracze o wyższym statusie VIP mogą być zwolnieni, maksymalna kwota wypłaty przetwarzana na rzecz gracza wynosi 4 000 EUR/USD (lub równowartość w innej walucie) dziennie, 16 000 EUR/USD (lub równowartość w innej walucie) tygodniowo i 50 000 EUR/USD (lub równowartość w innej walucie) miesięcznie. Wszystkie nagrody z progresywnych jackpotów zostaną w pełni rozdzielone.

Kasyno nie jest instytucją finansową, więc należy o tym pamiętać. W związku z tym na Twoim koncie nie będą naliczane żadne odsetki i nie będą dostępne żadne usługi konwersji ani wymiany walut.

Opłata transakcyjna w wysokości 12,5 EUR (lub jej równowartość w innej walucie) zostanie naliczona za ręczny przelew bankowy wykonany przez naszych pracowników w przypadku zamknięcia konta, na którym nadal znajdują się pieniądze.

13. Zwroty

Jeśli chcesz otrzymać zwrot depozytu, skontaktuj się z zespołem obsługi klienta. Możesz skorzystać z formularza online lub wysłać wiadomość e-mail. Tylko w ciągu pierwszych dwudziestu czterech (24) godzin od rzekomej transakcji - lub w ciągu trzydziestu (30) dni kalendarzowych, jeśli gracz twierdzi, że ktoś inny wszedł na jego konto gracza - wniosek o zwrot zostanie rozpatrzony.

Zgodnie z warunkami dostawcy płatności, gracz może zostać poproszony o dostarczenie dokumentów KYC po przesłaniu wniosku o zwrot pieniędzy.

Zakończenie procedury weryfikacji może potrwać do pięciu dni roboczych, a dodatkowe pięć dni roboczych może zająć dokonanie zwrotu, jeśli wszystkie przesłane dokumenty są prawidłowe.

Wszystkie bonusy i wygrane na saldzie zostaną odjęte przed przetworzeniem zwrotu, aby określić, jaka kwota powinna zostać zwrócona.

Jeśli nasze podmioty przetwarzające płatności lub kasyno stwierdzą, że jakiekolwiek zakupy kartą kredytową stanowią niedopuszczalne ryzyko ze względów bezpieczeństwa lub prawnych, rozpoczniemy proces zwrotu wszelkich takich transakcji na kartę kredytową i powiadomimy odpowiednie władze i strony.

Firma ma prawo odrzucić zwrot, jeśli jest on niższy niż minimalna kwota przetwarzana przez dostawcę płatności.

14. Nieaktywne konta

Konto gracza jest uważane za nieaktywne (uśpione), jeśli nie zalogował się lub nie wylogował przez dwanaście (12) miesięcy z rzędu. Kasyno zachowuje prawo do nałożenia miesięcznej opłaty administracyjnej w wysokości 10 EUR lub równowartości w innej walucie (lub aktualnej kwoty konta, jeśli jest mniejsza), jeśli konto gracza zostanie uznane za nieaktywne, pod warunkiem, że saldo konta jest nadal dodatnie.

Na początku miesiąca następującego po dniu, w którym konto zostało uznane za nieaktywne, oraz na początku każdego kolejnego miesiąca, w którym konto jest nadal nieaktywne, użytkownik zezwala kasynu na potrącenie tej opłaty z konta gracza. Jeśli saldo konta będzie ujemne lub konto zostanie ponownie aktywowane, kasyno zaprzestanie potrącania opłaty.

15. Polityka prywatności

Możesz zapoznać się z naszą Polityką prywatności, aby dowiedzieć się, w jaki sposób wykorzystujemy Twoje dane osobowe.

16. Reklamacje

Jeśli masz jakiekolwiek problemy z naszymi usługami, możesz skontaktować się z naszym personelem obsługi klienta, korzystając ze wskazówek podanych na stronie internetowej. Jeśli personel pomocy technicznej nie jest w stanie rozwiązać problemu od razu, skargi są przetwarzane w dziale pomocy technicznej, a następnie eskalowane do organizacji kasyna. Otrzymasz odpowiednią ilość informacji na temat statusu skargi.

Użytkownik może skontaktować się z dowolną niezależną organizacją, organem ds. gier lub organem regulacyjnym ds. licencji wymienionym na stronie internetowej, jeśli spór nie może zostać rozstrzygnięty na poziomie zarządzania kasynem. Użytkownik przyjmuje do wiadomości i zgadza się, że logi i zapisy serwera będą ostatnim arbitrem w podejmowaniu decyzji o sposobie rozwiązania wszelkich sporów.

Użytkownik przyjmuje do wiadomości i zgadza się, że nasze rejestry będą ostateczną instancją przy określaniu warunków i okoliczności jego udziału w odpowiedniej aktywności w grach online oraz wyników tego udziału.

Użytkownik zgadza się również, że w mało prawdopodobnym przypadku, gdy wynik wyświetlany na ekranie użytkownika i wynik zarejestrowany na serwerze gry nie będą się zgadzać, wynik zarejestrowany na serwerze gry będzie rozstrzygający. Wszelkie dane kontaktowe wymienione na koncie gracza zostaną wykorzystane, jeśli będziemy musieli skontaktować się z użytkownikiem w sprawie takiego sporu.